El ple de maig, exprés i aprovat per unanimitat

Dimarts, 10 de maig de 2022

El Ple Ordinari va durar poc menys de 20 minuts degut a que no hi havia massa punts per sotmetre a votació. Tots van aprovar-se amb unanimitat.

Unanimitat total en el ple municipal d'aquest mes de maig a l'Ajuntament de Gurb. A diferència de les anteriors sessions, en la que es va celebrar aquest passat dilluns, 9 de maig, no hi havia massa punts a debatre en l'ordre del dia. Per aquest motiu, el ple va durar poc menys de 20 minuts, acabant a les 20.51 del vespre.

Com és habitual, els primers punts presentats al ple van ser les aprovacions de les actes anteriors i la relació de factures superiors a 10.000 euros, que sempre han de ser aprovades pel consistori. Seguidament, es va sotmetre a vot la modificació de crèdit 05/2022, que anirà destinada, principalment, al Pla Parcial de Ca l'Arqués. En total, la modificació de crèdit suposarà un increment de 41.000 euros, pagats íntegrament amb el romanent

Modificació de plantilla a l'Ajuntament de Gurb

El quart punt aprovat per unanimitat va tractar la modificació de la plantilla de l'Ajuntament de Gurb que s'aplicarà durant aquest 2022. Aquesta proposta estabilitzarà diversos llocs de treball interns dins del consistori, modificació imposada per la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l’ocupació pública.

D'aquesta manera, amb l'aprovació d'aquesta modificació s'estabilitzaran els llocs de treball de: tècnic/a superior arquitecte/a; arquitecte/a tècnic/a; quatre places d'auxiliar administratiu/va; cap de brigada; i peons de manteniment a escoles (conserge), manteniment, jardineria i equipaments (vigilant al pavelló).

El ple va acabar aprovant les Festes Locals del 2022, definides en el dia de Sant Andreu (30 de novembre) i la segona Pasqua (29 de maig). Abans d'acabar, però, també es van aprovar dues llicències urbanístiques i es van ratificar quatre decrets d'alcaldia.

Darrera actualització: 22.11.2022 | 11:04